VET NI VAD!!!...

JAG HAR ÄNTLIGEN FIXAT PRAO!
är typ hur glad som helst, gick förbi Subway idag och det gick ba finfint ;D så ska planera tider första dagen, men börjar nio första dagen, lite sovmorgon iaf!(a) Blir nog galet nice det där! Jag och mette på subben, kan det bli bättre?;)

Kom nyss hem från skolan, orkade inte vara kvar och se på en film jag redan sett, har galet ont i kroppen och har inte fått någon mat idag så det kändes värdare att gå hem och äta. kom till skolan imorse och det första som händer är att Victor kommer springades och säger att vi ska va på hamnis typ exakt då, panik!
Fick hoppa på första bästa buss och åka till Hamnis för att prata med politiker, var faktiskt riktigt intressant. Låter som värsta nörden nu men nej, det var fan kul!:)


visst ser jag riktigt glad ut? : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0