lektion klockan 12. shitshit

godmorgon allihopa!
sitter vid köksbordet och dricker grönt mintte :) min andra kopp på en timme!
det är typ det godaste som finns, ärligt!!
Idag ska jag på "srilanka skola". får lära mig prata, skríva och läsa på singalesiska. prata och förstå kan jag, men inte skriva å läsa. så det är riktigt nice! börjar klockan 12. skjutsen kommer nog tjugo i.
jag ska hinna duscha, torka håret, förhoppningsvis platta det, sminka mig, klä på mig å en massa massa mer!
men jag är så himla proffsig så jag hinner med allt, på en timme.. pfft, aldrig! shitshit, måste skynda mig!
skriver mer när jag kommer hem.




jag just exakt nu! osminkad, nyvaken å supersöt. thihi :D

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jotack, det är bara fint med mig! Lite trött men. Hur är det själv? :) Kram



2009-10-04 @ 18:06:03
URL: http://camillaloov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0