091002

Hej bloggen!

Ledsen för att jag inte uppdaterat idag, har suttit här i soffan sen 12 idag, har inte gått någonting förutom när jag gjorde te i köket. Snacka om lat och fatta hur uttråkad jag är just nu.
Vill ut men kan knappt röra mig så det lär gå åt helvete, fanny erbjöd sig nyss att skjutsa mig, haha säger jag bara!
Har hunnit se två och en halv film idag, Suburban girl, Romy and Michele High school reniun och high school musical 3. Mamma kom hem för inte så länge sen och gav mig mat i vardagsrummet, haha. älskar ändå att va sjuk för man blir bortskämd(a) aja, nu ska jag ta och göra mig klar innan fanny blir arg påriktigt. Vi hörs ! kisses biatches;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0