new nails.

Godmorgon sötnosar :)

Hoppas ni alla mår mycke bättre än jag, ligger hemma i soffan med täcket lindat runt mig och ser på My bestfriends girl, har dock sett den tidigare men tkr den är ganska bra.
Har sjukt ont i hela kroppen, hosta och snuvig. Åkt på svininfluensan? Inte kul hur som helst..
Gjorde mig lite te, alltid lika gott när man är sjuk!
Vill helst inte lägga upp en bild på mig så som jag ser ut nu, (inte ens klätt på mig:]) så ni får en bild på mina fina rosa naglar! Snyggt va?;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooooh mette du borde inte ha blåa linser, mycket finare i bruna ögon

2009-10-01 @ 15:35:24
Postat av: Felicia

sv: jaha okej :)

2009-10-01 @ 20:37:54
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0